tisdag 5 januari 2010

Jag har haft träningsångest hela december föratt jag inte hunnit eller orkat åka och träna något. Känner mig 300kg fetare än vad jag gjorde i november eller resten av alla månader förra året, så när jag kom hem från bowlingen åkte jag och tränade. Min bil är fortfarande ur funktion, men den supersnälla Siimon lät mig låna hans bil. (bra med snälla grannar). Hade nog inte tagit mig iväg om det inte vore föratt Micke och Calle satt och kollade tråkig handboll. Men jag tänkte att jag inte skulle störa så jag tog mig iväg, och bra var ju det. Jag hade glömt hur bra man mår i kroppen efter man tränat. Hoppas min bil fixar sig snart, eller att min mor ska komma igång så jag tar mig dit aå ofta som möjligt.

Nu har Micke, Calle och Timmy åkt vidare så nu ska jag mysa ner mig i soffan, kolla i alla klädeskataloger som kommit och sen sova. Är så sjukt trött. Sen jobbar jag ett tag i morgon, men sen blir det bara myshäng med Anna som det ser ut. Känns bara tråkigt att det är så himla himla kallt ute! Men det löser sig.:)

Inga kommentarer: