fredag 8 januari 2010

Det borde fan vara lag på att man ska slippa gå till jobbet om det är kallare än -20 ute. Jag hade -23,8 i morse och jag kan seriöst inte ta på mig mer kläder än vad jag hade - och jag höll på frysa ihjäl ändå! Just nu känner jag att jag har en fruktansvärt dålig dag, och jag ser fram emot att bara ligga hemma och se mysfilmer ikväll om hur fruktansvärt mysigt och bra allt är för alla hit och dit, tycka lite synd om mig själv, köpa godis eller vad som helst och bara bli fet. Sen lär jag säkert frysa ihjäl i min ensamhet eftersom vi som max har 18grader i lghen och micke åker till sthlm. Lär ju bli att sova med så mkt kläder som bara går.

Idag är jag bitter, jag fryser och jag är sjuk. Ont i halsen, hosta som tusan, och sen som grädde på moset glömde jag ta allergitabletterna i morse. fuck fuck fuck.

Trevlig jävla helg!

3 kommentarer:

bobbo sa...

se ps. i love you så får du böla lite också precis som jag har startat dagen. ;)

Unknown sa...

Stackars Sandra! Hoppas ändå att helgen blir bra för dig!

Miss U!!!!

Sandra sa...

Linda: Njae, helgen kommer nog bli rätt lugn och tråkig faktiskt. Kanske tar en sista minuten till er ;) hehe! Saknar dig med.

Tina: Haha, har nästan sett mig less på den faktiskt. Såg den senast tisdagnatt nångång.;p