tisdag 9 mars 2010

Bara ett fåtal veckor kvar till påsk! Jag ser fram emot det så sjukt mycket! Moa ska haka på till sorsele vilket gör allt något roligare. Sen att vi bor typ minst 20 st under samma tak, är ute hela dagarna med skotrar och grillar, solar (hoppas jag) och åker bräda är bara sjukt nice. Att jag älskar min släkt så sjukligt gör inte saken sämre! Linda(&Jonas?) och barnen kommer också upp och det ska bli extra kul! Sen har en fågel viskat i mitt öra att badhuset är hyrt också.

Jag ser fram emot det. Få komma bort. Vara ute och ha kul med folk som jag tycker om! Det kan inte bli bättre. Synd bara att vissa är för feg föratt följa med. höhö

Sen att jag börjar plugga veckan efter gruvar jag inte inför ännu. Trots att kursen ska läsas på engelska och att jag inbillat mig att det kommer vara sjukt svårt så har nervositeten inte börjat slå in. Men det kommer nog det också!

Nu ser jag bara fram emot påsken!