fredag 26 mars 2010

Vars kom snön ifrån? Börjar bli riktigt less. Jag vill ha sommar och sol. Men men, det är bara att härda ut. Våren är väl påväg med stormsteg i´ll hope.

Igår va jag & Vicky på skohuset. Sjukt mkt skor. Dock inte riktigt "min" typ av skor. Men jag åkte ändå därifrån med 4 par till att lägga på hyllan (som förövrigt är alldeles för full). Måste börja rensa bort skor. Såna som är trasiga eller jag VET att jag inte kommer använda. Men jag tycker det är så sjuukt svårt.

Annars då?. Jodå. Det är påväg uppåt. Har insett fruktansvärt mycket denhär tiden. Saker som var nödvändiga. Nu är jag liksom bara jag. Jag måste bara tänka på mig själv och alla måsten som finns är bara mig. Även fast det är jobbigt, så har nog det jobbigaste inte kommit ännu. Men nu är det bra. Eller bättre iallafall. Bra lär det inte bli på ett tag.

Satt och kolla på utlandsresor. Jag vill verkligen åka. Så äckligt skönt det skulle vara. Ingen som är taggad?! ;P

1 kommentar:

Anonym sa...

klart jag är på. bjuder du så hehe, lite sol och värme skulle inte var fel //simon