fredag 5 mars 2010

Dagens humör: Faktiskt sjukt bra - än så länge.
Dagens mående: Trött och ont i kroppen efter gårdagens träning. Men det är inte plågsamt ont utan liksom skönt ont.
Dagens borde: Börja jobba nångång. (Men tove är inte här ännu. Så jag väntar på henne. höhö)
Dagens frisyr: Okammat och uppsatt i nån slarvig tofs.
Dagens smink: Ytterst lite.
Dagens klädsel: Just nu - blå sjukhusklänning och vita sjukhusbyxor.
Dagens planer: Jobba, träna, till mor, hem, till Dulleh (tror jag) snabbt och sedan hem och sooova.
Dagens materiella vill ha: En ny soffa.
Dagens fundering: Varför det känns så fel, även fast inget är det
Dagens beroende: M i JSpkt
Dagens tråkigaste: Inte kunna dricka vin ikväll!
Dagens längtan: Till IKEA i morgon. Ser fram emot det sjukt mycket.
Dagens superlängtan: Tills jag får träffa bästeste morbrorn (hoppas inte någon av de andra läser) Folke hos mor ikväll.
Dagens tidning: Knep&Knåp. Bästa tidsfördrivet när arbetsuppgifterna börjar sina!

"Jag grät, och vi kysstes.
Fast jag borde ha bett dig gå
och jag ska aldrig mer säga
sanningen till nån som saknar
förmåga att förstå!".

2 kommentarer:

Bealucius sa...

Hejsan! läser din blogg! Tycker om den sista versen du skrivit längst ner, vart är den ifrån? :) /Bealucius

victoria sa...

klart du kan ta dig något glas vin ikväll! jag har köpt en box!! :)