måndag 1 mars 2010

Har varit lite smågnäll över att jag är dålig på uppdatera! Men jag har varken haft tid, ork eller lust senaste veckan. Åkte på nån cpmagsjuka i onsdags och där har ni anledningen. Låg pall i soffan typ två dagar och rörde mig inte mer än vad jag va tvungen att göra. Tur jag hade baby hemma som fick ta hand om mig. Göra blåbärssoppa och fixa allt. :) Fredagkväll mådde jag bättre, så då satt jag och Vicky och la pussel. Vårat nya mission är ett 3D-pussel. Helt sjukt hur man kan fastna i nånting så mkt som vi gjorde då. Tiden bara flög iväg och helt plötsligt va klockan mitt i natten och Micke kom hem från krogen. (och det kändes som om vi bara suttit typ 1-2 timmar) Gullungen hade iaf med sig pizza hem och det va sjukt gott!.

Lördags blev det Cover med Anna&Kristin m.fl. Hade faktiskt sjukt kul till viss del, men det slutade tidigt eftersom vissa blev för fulla och försvann. Hatar att måsta leta folk.:P(speciellt när inte ens den man söker finns kvar på stället). Va halvirriterad när jag kom hem men det blev bättre sen iallafall.

Har varit en rätt bra helg ändå, men är glad att vara tillbaka på jobbet faktiskt. Blir så sjukt rastlös av att bara ligga hemma. Blir nog en bra vecka med jobb, träning och hårfix någonkväll.. Sen ser jag allmänt fram emot lördag. Då väntar IKEA, och massa shopping :) :)

3 kommentarer:

anna sa...

ja nog fan blev man irriterad alltid!

Sandra sa...

Men vi har varandra, och det är ju det som räknas i slutändan hur som helst :)

Anonym sa...

Jag vill att det ska vara lördag nu!!!! : D