onsdag 31 mars 2010

Har fått nån fruktansvärd allergiattack. Går omkring och nyser stup i ett. Börjar bli måttligt less ska jag tala om.

Blir att tvätta, städa och packa ikväll. Får se om jag orkar med någon träning efter det, beroende på hur sent det bli. Annars kanske man bara kör något eget "core"program hemma eller nått. Man börjar ju kunna passen nu. Får se vars det finns tid och ork.

Åker till sorsele i morgon. Längtar fruktansvärt mycke. Anna slutar väl kring tre så då beger vi oss. Hoppas på fint väder men det spelar egentligen ingen roll. Jag vet att jag kommer få sjukt trevligt ändå. :) Lär nog bli massa mobilbloggningar i helgen eftersom jag bara har tillgång till datorn hos favvomoster och jag vet inte hur mkt jag kommer vara där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Mor tar med datorn, så du kan koppla upp i Färjis. Kram