onsdag 26 maj 2010

Är rätt lämmen i benen efter gårdagens spinningpass, som faktiskt var ett av dom roligaste på länge. Efter träningen var det bara hem, duscha och göra sig iordning föratt bege sig på bio. Jag, Micke, Per, Vicky och hennes syrra var å såg prince of Persia. Den var faktiskt riktigt bra.

Håller sig regnet borta idag ska jag å Vicky ut å springa efter jag slutat jobba. Gick bättre än väntat sist, så då blir det ju faktiskt rätt kul. Sen måste jag handtvätta lite. Finns typ iiiiingen tvättid och jag har typ inga rena kläder. Men det brukar lösa sig.

Ser fram emot morgondagen när det blir en helkväll i sällskap med favoritanna. Fixa paj till lördagens födelsedagsfest i Sävar, och sedan en sväng ner på stan på kvällen föratt kolla in rixfm. Blir nog hur trevligt som helst.:)

1 kommentar:

vic sa...

snart ska vi ut igen, jag lovar! :)