tisdag 11 maj 2010

Har egentligen rätt mkt att göra. Men jag är så slut i huvet så jag måste ta en paus. Det är apdåligt väder ute dessutom så det finns liksom ingen tagg till nånting. Förrutom att bara fara hem å ta det lugnt.

Igår chillade jag å Tove hemma hos mig. Såg film å käka lussebullar. När hon åkte blev det tvärtråkigt så jag gick ner till vicky och hjälpte henne lägga lite pussel. :P Pussel är så sjukt underskattat... Jag undra bara när vi ska kunna ge oss på vårat 3D-mission. Någon som vet vars man kan köpa ett 3Dpussel? ? Vore så sjuuukt kul :) :) ....

Shit, nu blev min blogg sådär "oetisk" igen. hö hö hö hö!!!!

2 kommentarer:

vicky sa...

har du lussebullar hemma och du tog inte med dig hem till mig? :( dåligt sandra!!! :P

Anonym sa...

oetisk? Vet du ens vad det ordet betyder ? sjuuuukt kul, eller hur ?