onsdag 5 maj 2010

Flyter på rätt bra på jobbet faktsikt, trotts att vissa är mer bitter än andra. Jag har faktiskt aldrig träffat en person som verkligen får allt att låta som pest och kolera tidigare. Men hursomhelst. Det är bara att härda.

Blir att handla och tvätta efter jobbet. Och medans jag gör det ska minsann Micke få den stora äran att slutföra lagningen av min cykel.(jag börjar bli less på att inte kunna använda den) Sen ikväll åker jag, Micke, Vicky och Per på bio. Blir nog askalas. Har aldrig sett 3D förut så det ska bli extra kul. Att jag dock inte minns vad filmen hette spelar absoolut ingen roll. Jag ser fram emot kvällen iallafall.

Imorgon ska jag på hemligt "uppdrag". Jag kallar det uppdrag ALWAU. Jag vet knappt själv varför jag valt att kalla det nånting överhuvudtaget, men jag måste vara lite hemlighetsfull eftersom jag inte vet vilka exakt som är här inne och läser. Can tell u guys tomorrow.

Nu väntar gofika, yeeey! Bäst att feta till sig ordentligt medans man är halt och inte kan träna. För när foten är bra igen, då är det banne mig beach 2010 som gäller. Bort med allt äckelfett och kolhydrater och typ shaka, leva på sallad och träna. Kommer förmodligen gå åt helvete men vafan, Man kan ju drömma iaf.

Inga kommentarer: