måndag 31 maj 2010

Solen skiner och det är hur varmt som helst ute. Kanske blir en springrunda med Vicky efter jobbet eftersom mitt jobb suger och det redan hunnit bli knas med iksukortet. Jag bara hoppas att det löser sig tills i morgon då vi har en superträningskväll planerad! Har sett fram emot den hur länge som helst känns det som. Men aja! Suger det så suger det.

Imorgon jobbar jag iaf bara till kl 10. Sen ska jag cykla mig ner på stan och fixa håret. Klippa å slinga å färga å sånt. Ska bli hur skönt som helst å fixa risboet jag har på skallen nu. usch å fy så det ser ut.

Helgen har iallafall varit till största delen bra. Igår åkte jag å Micke å storhandla. Jag vet inte om jag någonsin har handlat så mkt mat som vi gjorde igår. Men nu finns det så det räcker och blir över ett tag framöver iallafall! :)

Ju mer man tänker inser man att det inte finns något enkelt svar.

Inga kommentarer: