onsdag 19 maj 2010

Igår efter jobbet cyklade jag å Vicky ner på stan i det extremt underbara vädret. Gick omkring lite, och sen satte vi oss på tc´s uteservering. Pratade om allt mellan himmel och jord och jag hade himla trevligt. Efter det blev det en grekisk sallad på Maxim innan vi cyklade hem och kollade hockey med Micke, Marcus och Per hemma hos mig.

Idag är jag upprörd. På att folk inte har något som helst samvete i kroppen. Slår lite extra hårt i dörrar, slänger upp burar med lite extra kraft, bara föratt liksom. Jag stressar upp mig helt i onödan, och irriterar mig på "små"saker. Jag börjar bli less på dethär. Jobbar man med saker där samarbete krävs föratt saker och ting ska flyta, tycker inte jag det är okej att man skiter i det och låter ett väldigt få antal personer ungefär få göra allt skitgöra......

Ikväll ska vi iallafall spela kubb. Ska ska försöka ta mig ork till lite städning också, men det kommer nog inte gå så bra när jag är så sjukt trött redan nu.

Näe, lite kubbspel med trevliga vänner och grananr lär behövas känner jag. Få skratta lite. För nu är jag somsagt en aningens upprörd.

Jag vill egentligen inte sjunka till din nivå, men DU.... Kan ju sluta lägga upp saker och ting på internet som inte stämmer. DU, ska ge fan i att ens nämna mig i din blogg. DU, ska ge fan i min familj och uppge saker som ingen har med att göra. Det är inte jag som är "toksjuk", utan det är du! Det är DU som är sjuk, och det är på riktigt. Capisch?

Inga kommentarer: