måndag 30 augusti 2010

Det kommer bli stora problem för mig genomatt sååå många jag umgås med just nu heter Anna. Måste helt seriöst komma på smeknamn till alla så man vet vem av alla Annor man pratar om! haha. Helgen har varit hur trevlig som helst. Igår blev det solsidan-maraton hos Anna först, och sen gick jag å Anna upp till oss ett tag, och sen kom Anna upp med nybakade muffins och vi fortsatte vårat maraton. En riktigt bra söndag helt enkelt, trots att jag var fruktansvärt sliten.


En ny jobbvecka framför mig. Drygt som attnas. Måste dock lämna in min dator idag, eftersom det spilldes massor av rödvin på den i lördags på efterfesten, men det är väl sånt man får räkna med. Blir nog träning varje kväll som det ser ut nu, vilket jag bara gillar. :) Att jag dessutom nu bor ihop med en som ska börja som instruktör just där jag tränar blir ju bara ännu roligare! ^^

1 kommentar:

Ninni sa...

Jag var stört packad å spydde som en gris ^^