tisdag 24 augusti 2010

Sååå fruktansvärt värdelös Tisdag. Värre än tisdagar brukar vara. Va tvärt på gymmet innan spinningen, och såg ut som en uppsvälld boll som typ rulla fram. Resulterade i att allt tagg försvann och jag blev så äckligt omotiverad. Kände mig mest värdelös i hela världen. Nu känner jag mig bara ledsen, känner mig tom och skulle helst av allt vilja sova några dygn. Det är en dag som denna jag skulle behövt köpa nya skor, eller bara få ligga hemma å tokmysa med nån! Jag har verkligen svårt med dethär med att vara ensam. Värdelöst. Inte föratt jag är ensam speciellt ofta men ändå. Ensam är man ju ändå alltid till å från så jag borde lära mig. Borde.

Nu ska jag duscha, invänta att Fångarna på fortet börjar (och Anna som skulle komma upp å se med mig), sen ska jag försöka sova inatt. Jag hoppas verkligen jag får sova nån timme iaf.

Imorgon försöker jag ta nya tag. Nytt träningspass. Ny energi. Jag hoppas iallafall det blir är bättre onsdag. Inte föratt det borde vara så svårt.

Inga kommentarer: