måndag 23 augusti 2010

Första arbetsdagen efter semester är avklarad och jag lever ännu. Har dock inte sovit många minuter inatt och drömt sjuka grejer. Det är konstigt detdär med drömmar. Har precis storstädat hela lägenheten. Mycket föratt det såg ut som andra värdlskriget, men också föratt jag inte ska somna eftersom jag ska dra å träna strax och egentligen helst av allt skulle vilja sova. Nu är det tillbaka till vardagen och semesterkilona ska bort. Ska verkligen försöka träna varje dag och försöka hålla mig borta från extrema drinkar och hålla mig till vin ifall det ska drickas något(hört att det är nyttigast att dricka om man nu ska det).

På fredag får jag finbesök. Hur länge är ännu oklart, men det ska bli såååå skönt att slippa bo själv ett tag. Kommer även en vovvsing med, vilket jag tycker ska bli himla mysigt. Jag tror att det kommer att bli kalasbra. :)

Näe, nu ska jag betala räkningar, beställa ett nytt bankkort (med eget motiv) och sen bege mig mot träningen. Wish me luck!

1 kommentar:

Ninni sa...

gick träningen bra? :)

har läst att ett glas rött ökar fettförbränningen till och med:D wohoo :D (dock så stod de att man inte får spara alla glas till helgen:P skrattar!)