tisdag 17 augusti 2010

Sitter i bilen påväg till sorsele nu. Hur underbart är det inte med mobilt bredband? Tiden går så mkt fortare om man har något att sysselsätta sig med :). Har haft en sjukt bra dag i Baggård hos favvo"extra"familjen, som alltid trots att det blev lite stressigt när jag kom hem eftersom jag glömde packa i morse innan jag åkte iväg. Ska iallafall bli hur skönt som helst att komma iväg från Umeå ett tag. Dock finns det inte så mkt att göra i sorsele sommartid enligt mig, men Marcus har somsagt lovat mig äventyr, och känner jag honom rätt så lär man iaf få skratta en hel del. Han är nog bland de roligaste människor jag känner. Helt ärligt.

Får se hur mkt klockan blir när vi kommer fram, annars tar jag fram springskorna och drar ut å springer i skogen en sväng. Kanske möter en bjöööööörn?!

Bjuder på lite bilder från sommaren också. Orkade inte lägga upp fler, men dehär är mer än vad jag brukar åstadkomma! ;p









Inga kommentarer: