tisdag 7 september 2010

Allting känns så himla bra just nu. Funkar kalasbra med Anna&Hunden och dessa mysiga promenader man måste ta sig ut på är ju bara ett plus i kanten :) Vi kör stenhårt på planering. Matschema, städschema, träningsschema, handlingsschema osv osv. Har dessutom börjat cykla till och från träningen bara föratt passa på att cykla nu innan vintern kommer. Mina vänner är helt underbara och jag känner mig bara glad. Föratt vara Tisdag är detta en chock.

Funderar på att hänga i stugan i helgen också. Börjar ju snart bli så satans kallt ute så det blir svårt att vara där utan en sjuhelvetes massa ved :) Ska kolla om jag kan ta med hunden så han får springa fritt i skogen hela dagarna. Bada badtunna å bara ha det trevligt.

Näe, fortsätta jobba. Vad jag nu ska sysselsätta mig med. Är helt klar för dagen så. Men det brukar alltid finnas nått att göra ;P.

Inga kommentarer: