fredag 24 september 2010

hahaha, jag dööör! Har suttit å läst asmkt från min gamla blogg som jag hade när jag bloggade på blogg.se för några år sedan . Så sjukt kul att läsa sånt man skrivit förr, och vilka minnen som kommer tillbaka. :D Skulle kunna sitta å läsa i evigheter men har ju även ett jobb att sköta - även om jag är klar för dagen! (måste fördriva tiden till kl 15 dock, dryyygt ). Det är lite konstigt hur mycket som fortfarande är likt. Personer jag skrev om då som jag aldrig nämner namnet på som jag fortfarande idag ibland nämner här, fast mellan raderna. Folk som vet förstår oftast vem det är. Men det visar liksom hur länge denna människa funnits i mina tankar. Ibland på ett sätt , ibland på ett annat. Men alltid liksom alltid nära hjärtat. sjukt.

Annars är jag asförkyld. Hostar lungorna ur mig och har haft feber till och från. Ska försöka vila upp mig idag så jag är taggad till Annas (grannen) födelsedagsfest ikväll. Kan nog bli en kul kväll, så länge jag mår hyffsat bra iaf :)

Trevlig helg

Inga kommentarer: