torsdag 16 september 2010

Torsdag idag. Första dagen på väldigt länge jag känner mig lite nere. Vet inte om det är föratt jag sovit dåligt i veckan, börjar få känningar i foten som jag bröt för ett tag sedan igen eller föratt jag helt plötsligt insett att folk jag trodde stog mig nära, är falska&irriterande människor?! Kanske är det föratt jag toktränar varje vecka mån-fre och har gjort det tre veckor snart, men ser absolut ingen skillnad?! Ändå tycker jag att jag inte äter fel. Speciellt inte nu när min kombo börjat laga såndär konstig, nyttig mat som jag aldrig skulle äta egentligen.

Ska iaf på core på lunchen idag och ikväll ska jag och Pernilla mötas på stan föratt äta en bit tillsammans och ta igen lite kvalitetstid. Jag tror, och hoppas att mitt humör blivit bättre innan dess. Saknar att prata med henne. Hon är en så otroligt klok människa så hon har nog ett å annat säga som är bra för mig - som alltid.

Näe, nu ska jag försöka tagga upp mig. Sluta tänka och hoppas på saker jag innerst inne inser är helt fel, och att det bara verkar vara jag som tycker och tänker på vissa sätt och ser lösningar istället för problem (just gällande dethär). Blir en nykter fredag och en kanon födelesedagsfest på lördag. Tror verkligen det kan bli kul! :) Tråkigt dock att komboAnna och vovven drar till Luleå över helgen. Im aaaaall alone.. Kan kanske bli kul ;P haha

1 kommentar:

vicky sa...

du fick mig att skratta ikväll och du förstår inte hur mycket det betyder! du är super bra!