fredag 3 september 2010

Alla vet ju att jag äääälskar rosa.. Rosa mobil, mössa, vantar, jacka, cykel, skor u name it! Och på jobbet använder vi aaalltid postit-lappar. Gula och fula. Imorse när jag kom till jobbet hade Tove raggat fram ROOOOSA postit-lappar till mig. Ibland är folk bara fööööör söta! :) Jag kommer vakta dessa med mitt liv ;P. Tack&Bock! ^^
Annars va jag förbi Anna&Jonas igårkväll. Har inte varit där sedan Jonas fått dit alla möbler. Himla fint hade dom fått det iaf :) Ser verkligen fram emot imorgon då Anna ska firas med bubbel och sång.
Imorse tog jag mig iväg på spinningen innan jobbet iallafall. Kunde gått bättre men jag tog mig igenom det och jobbigt var det. Slutar dessutom vid 12 idag. Hämta upp lite folk och sedan lämna in min bil på lagning hos tremännigens pojkvän som är så snäll å tar sig en titt på min stackars bil innan tjejerna ska shoppa loss på stan. Blir en nykter och lugn fredag så jag är taggad i morgon! Börjar helt ärligt bli less på alkoholen. Jag vill ut i skogen å plocka svamp.... typ!
Trevlig helg!

Inga kommentarer: