söndag 26 september 2010

Anna hade ju sin födelsedagsfest i fredags. Var länge sedan jag blev så full som då, men kom på att jag helt glömde middag och sen gick allt bara vääääldigt fort. Hade riktigt kul på kvällen (det jag minns) och träffade folk man träffar så sällan så det var roligt. :) Mådde som man förtjänade igår morse, men när kombon kom hem på morgonkvisten fyllde hon i mina luckor. Kände inte föratt vara kvar i stan överhuvudtaget igårkväll, lite pga ångest, så vi drog ett gäng till Agnäs å mös i en stuga. Öppen eld. Kortspel. Lite vin. Miljontals skratt och jag hade verkligen hur roligt som helst. Tack alla för det :)

Planerar lite smått att dra en stugsista i pappas stuga nästa helg. Bada badtunna å ha det mysigt. Vattnet måste snart stängas av så det går snart inte att bada tunnan längre.

Saknar dock min darling på röbäck hur mkt som helst just nu. Har rätt mkt jag skulle vilja berätta å så. Babe, ringer dig i morogn så kanske vi kan bestämma nån kväll å ses på ? :)






Inga kommentarer: