tisdag 7 december 2010

Har tvättat sedan 07 i morse. Under tiden har jag å Anna slagit in alla julklappar som nu ligger fint under granen. Åker snart iväg å kör ett pumppass innan jag ska klippa mig kl 13.00. Sen kommer Marcus nångång under dagen, sen ska vi förbi baby å säga hej innan vi åker ut till morsan å äter middag. Har börjat få sjuk resfeber eftersom jag är så sjukt flygrädd. H-A-T-A-R att flyga. Och planet från arlanda till visby känns som en buss dom satt vingar på. Sjuuukt. Näe, usch. Hålla tankarna på annat håll. Det är ju faktiskt typ 24 timmar kvar tills vi ska iväg. Och jag måste ju vänja mig vid flyg om jag nu ska sitta ca 6-7 timmar på ett plan om ca 3½v. Huvva. Dom kommer att få problem med mig ;) haha.

Ser fram emot en vecka på gotlandisch nu iallafall.

Inga kommentarer: