torsdag 16 december 2010

Ikväll åker Anna hem till Luleå. Sen åker hon till österrike och kommer inte hem förän 7-8 januari. Vilket innebär att jag blir helt helt ensammen framöver hemma. Inte ens Rally kommer att förgylla mina kvällar. Vem ska jag nu psykologsnacka med? Vem ska nu trösta mig när jag är ledsen? Vem ska skrika och vara arg med mig när jag är upprörd? Hur många tjocktröjor kommer jag inte måsta sova i föratt inte frysa ihjäl nu när inte hunden värmer? Ack å ve va jobbigt detta kommer bli. Tur att jag kommer vara borta massvis själv. Och visst, det kommer att vara skönt kanske nångång att vara helt alone, men liksom. Inte såååå länge! :)

Lever förövrigt på ruset från Gotland fortfarande. Hade det så himla bra där. Alla är så sjukt trevliga. Skulle vilja ha dom här uppe istället. Såååååå roligt det hade varit! Men. Nu är det bara att acceptera att jag är tillbaka i kassa supersugiga Umeå och hålla ut bara några dagar tills jag åker upp till sorsele och träffar dom absoluta gotlandsfavoriterna igen över jul, och sen bara några dagar hemma igen innan vi drar till Egypten. Kalla fötter eller inte, jag SKA ha kul där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jaha, Är det bara favoriterna från Gotland du längtar till? Men JAG då?
Kram Mostra