tisdag 28 december 2010

Jag vet att jag är superdålig med att uppdatera nu. Men jag har varken tid eller lust. Min flygräsla börjar sakta men säkert smyga sig på och allmänt mina resnerver är inte att leka med. Åker ju till Egypten på fredag för den som missat det, och det är mycket att hinna med innan dess. Jobba, växla in pengarna, packa, tvätta, vara nervös, träna osv osv. Har dock tagit ledigt på torsdag också , så jag inte behöver tokstressa. Eftersom jag låg i någon slags magsjuka blandat med att vara bakis hela gårdagen, så missade jag halva dagen på jobbet, eftersom jag var tvungen att åka hem vid lunch.

Näe, jag bara svammlar just nu. Längtar tills på fredag kopiöst mycket. Ska bli skönt att åka till ett varmare land ska jag tala om. Får se om jag bloggar något innan dess, annars kanske jag bjussar på nått mobilinlägg när vi ligger på stranden och dricker drinkar :)

Gott nytt år på er. Nu gör vi 2011, till ett kanonår.

Inga kommentarer: