lördag 18 december 2010

Tog mig faktiskt iväg och träna i morse. Va jävligt tungt att kliva upp eftersom det blev rätt sent igår ändå. Kändes så sjukt bra efteråt även fast jag va dödstrött innan :). Sen käka jag faktiskt frukost för en gångs skull. Det är inte så ofta det händer, och sen sov jag typ två timmar:P

Nu åker jag iväg på julpysselkväll hos moster m. familj. Ska bli himla mysigt. Kan dock bara stanna där ett tag, eftersom det vankas lite glögg å vin hos mig med världens finaste tjejer ikväll :)

Dock är det "snökaos" ute. Har toksnöat hela dagen och verkar inte vilja sluta, därför tänker jag bjuda på en sommarbild från en sjukt bra kväll i somras. Bara föratt liksom.


4 kommentarer:

Ninni sa...

jag hittade nåt asskoj å kom inte på hur jag skulle kunna länka till dig förutom här:P kolla in på 1.30. känner du igen nån söting ;)
puss :D

http://www.youtube.com/watch?v=wXa8x6aXiPU

Sandra sa...

Hahahaha, hahahaha! jag dog lite. Har sett den för länge länge sedan men totalt glömt bort det. Undra hur många år sedan det va?!

Pöss

anna sa...

och här har vi fjortis kunegn!! hahahah

Sandra sa...

Och anna, nu är det ju inte JAG som är fjortiskungen, utan andreas ;)