lördag 19 februari 2011

Bara tvungen å visa hur fint håret blev i färgen idag innan jag berättar om min aaawesome kväll. I löööv it.

Det skulle bli en tidig kväll, men icket. Kom nyss in genom dörren och är helt lyrisk över hur roligt jag har haft ikväll och hur sinnessjukt underbara vänner jag och hur mkt jag tycker om dom. När jag skjussat AnnaL och hennes arbetskamrater till krogen vid halv 12 tänkte jag åka hem å sova. Icket! Fick ett samtal, och hämta upp baby. Åkte till teg å hängde hos Trygg med alla människor där. Så enkla och underbara människor som jag verkligen alltid har kul med. Man känner sig alltid så välkommen och det har aldrig hänt att jag haft tråkigt med dom. Självklart var höjdpunkten att få hänga lite med baby vilket var ett tag sedan :)

All kärlek till er som verkligen förgyllt min kväll ikväll. I love you guys.

Nu däremot, måste jag verkligen försöka bli trött å komma isäng. Kl 08 hämtar Simon mig och då måste jag vara färdig. Känns som om det kommer bli en tröttsam dag i morgon, men det är det helt klart värt :) Har ju faktiskt varit nykter så lite trötthet klarar jag! höhö

Godnatt

1 kommentar:

Pernilla sa...

Fan vad snygg du är ;)
PUSS!