onsdag 23 februari 2011

Om man går och lägger sig tidigare å tidigare ju äldre man blir, kommer jag snart måste sluta tidigare från jobbet, bara föratt hinna gå å lägga mig.

Det är sjukt hur tidigt jag lagt mig de senaste dagarna. Och jag fattar inte hur jag kan vara så sjukligt trött.

Har iaf äntligen kommit igång med träningen igen, men oj vad det märks att man varit borta ett tag. Konditionen har väl inte hunnit försämras jättemkt, men styrkan. Höll ju på bryta ihop igår när jag inte orkade vad jag gjorde för 3 veckor sedan. Som att börja om från början, och det suger. Jag har ju 6e mars att träna upp mig till, så det borde väl gå. :)

Annars sitter jag mest å kollar skotrar nuförtiden. Vill verkligen ha en skoter. Eller.... jag vill att mamma&Mats ska köpa en skoter som JAG kan köra :) Det vore ju perfekt. Jag längtar tills vecka 14, och tills Påsk. Sorsele är som heligt för mig på påsk. Hela släkten samlad och bara massa skoter å roligheter. Kommer bli annorlunda denna påsk gällande vissa saker, men tror det blir askul iallafall :D Dock är det ju typ 2 månader kvar...

Förövrigt behöver jag semester. s-e-m-e-s-t-e-r! Ledighet. Långhelg. Vad som helst!

Inga kommentarer: