onsdag 16 februari 2011

Nu är det dags. Pallar inte längre. Är fortfarande inte frisk. Får fortfarande inte träna och jag känner mig äckligare än någonsin kroppsmässigt.

Åker efter jobbet och köper Cambridge. Blir att köra det frukost & lunch och käka nyttig middag. Sen såfort jag kan äre att börja om med träningen igen. Att inte träna på 1½ vecka känns som ett år för mig. Det var flera år sedan jag hade så lång paus känns det som. Jag tänker prova allt som heter bantingstabletter/kurer i hopp om att kanske någongång få vara nöjd över mig själv.

För helt ärligt. Så jävla svårt kan det inte vara? Även fast jag tycker jag äter helt okej mat och brukar ju träna minst 6ggr i veckan så händer det inte ett jävla pissjota.

Näe, nu ska jag försöka jobba lite. Blir helt matt i kroppen bara av att gå från datorn till fikarummet, men jag pallar inte att ligga hemma nå mer.

Tack och adjö

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan det vara för att du inte är nöjd med vem du är?
Och inte med vad du väger?
Du är fantastiskt vacker och jag hoppas att du inser det själv också.