torsdag 24 februari 2011

Jaha. Torsdag idag, vilket innebär taklagsfest på universum med jobbet. Trerätters middag och vin. Kan säkert bli himla trevligt, dock väldigt tråkigt att mina yngre kollegor(vänner) inte kommer kunna stanna speciellt länge och ska vara nyktra. Så, idag bryter jag alla regler som har med cambridge att göra, och tänker gott njuta av gratis gómiddag OCH efterrätt.

Annars har jag helt fastnat i "en fyra för tre" på kvällarna. Har fått hem alla säsonger på datorn, och jag hade helt glömt hur himla roligt det var. Och klädseln när detta spelades in 1996 är ju "to die for", eller? ;) "-TITTA JAG KAN"... (Ninni, du fattar;P). Jag skrattar lika mycket i varje avsnitt och har somsagt helt fastnat i det. Varje stund jag är hemma har jag typ på det i bakrunden vad jag än gör. haha. Sjuk, i know!

1 kommentar:

Ninni sa...

Jag fattar ;D puss på dig :D