onsdag 9 mars 2011

Dagens "bra-känsla": Att jag gjort bort träningen på lunchen. En mil i skidspåret. Kändes bra första 7 km men de tre sista var det kraftig motvind heeela tiden, vilket gjorde att jag inte knäckte mitt PB, utan åkte i mål på 2 min över. Men det kändes som att jag åkte bättre idag än sista iallafall så det var skönt. Men träningen är gjord, och kvällen är oplanerad. Känns hur bra som helst eftersom det är flera veckor sedan jag hade en hel kväll där jag kan göra vad jag vill.

Dagens "intebra-känsla": Falsk vänskap. Nivet när det känns som om man "måste" vara vän med någon, fast man egentligen inte är eller känner för att vara det. När det känns som att man tvingas komma överens med någon föratt kunna umgås och prata med någon man räknar som en vän. Dendär känslan av falskt. Känslan att störa sig på minsta lilla och känslan av att man känner så och blir irriterad på sig själv i samma veva.

Inga kommentarer: