tisdag 1 mars 2011

På torsdag åker pappa&Susanne till Lanzarote. På torsdag åker min farbror m. familj till Thailand. Om sanningen ska fram är man ju "lite" avundsjuk. Jag vill också ha värme och sol. Men helt plötsligt kommer Helén fram till mig och frågar om jag vill åka till Turiket den 2e juni. Jag tror att hon skojjar först. Men efter ett tag inser jag att det nog är så. Hon är gravid och kan inte flyga. Hennes biljett gick att avboka men inte de tre andra vuxenbiljetterna. Så, bara jag fixade två st som ville följa med var allt bokat å klart, och för bara 1990kr.(En vecka, med hotell vid strandkanten och frukost) Är inte det helt makalöst billigt? Sagt och gjort, och nån timme senare är det väl lite halvt bestämt att vi ska åka. Jag och två vänner. Vi ska kolla papper och hotellet idag. Se vad vi tycker, men vill vi - åker vi!

Och fyyyy vad skönt det ska bli. I början av sommaren. Brännan kommer grundas tidigt som tusiken och vi kommer att vara superbruna hela sommaren ;p

Men somsagt, vi har inte "tagit över" biljetterna ännu, men jag hoppas verkligen det blir så.

Inga kommentarer: