onsdag 23 mars 2011

Va hos Filip igår å kolla hockey. Trevligt som vanligt, och Luleå vann. Jag hejjar väl egentligen inte så mkt på Luleå, men jag hatar Skellefteå så det faller naturligt att jag hejjar på motsatta lag ;p + att Luleå ÄR ett bra lag. Kul att norrland får ett lag i final också oavsett. Mest spännande och roligt vore det om det blev sju spelade matcher också(och att Luleå vinner på sista;)).

Idag tänkte jag flexa ut tidigare och åka ner på stan med Annababy. Får se om det blir fönstershopping eller om jag slösar pengar som egentligen inte finns. Ska ju somsagt köpa nytt träningskort på fredag direkt jag får lön, sen måste jag kanske börja spara fickpengar till Turkiet. Sen ska jag ju iväg till sorsele med lite vänner v.14 , sen även v.16 så det är mkt rennande fram å tillbaka. Får nog hålla mig nykter och skötsam ett par helgen, samt leva på typ nudlar, eller äta hos morsan ibland å hos farsan ibland ;) Är ändå totalt sämst på laga mat när jag ska äta själv. Hur kul är det på en skala?

Förhoppningsvis skiner solen på lunchen och vinden blåser åt rätt håll, så vi kan sätta oss ute å känns våren komma på riktigt :)

Inga kommentarer: