söndag 6 mars 2011

En trevlig kväll i lycksele igår. Skönt att komma från stan. Mats gjorde ett bra vasalopp idag och jag är stolt, även om han är jättebesviken. Tycker att alla som åker dessa 9 mil är sjukt duktiga, och att åka på 7 timmar är makalöst föratt ha varit sjuk och krasslig nästan hela vintern och inte kunnat träna som han velat.

Idag bjöds det räksoppa till middag. Helt sjukt gott, och jag tycker inte ens om räkor. Men det är ett specialrecept och det är magiskt.

Förövrigt ser jag fram emot torsdag. Lämna stan yttligare en helg ska bli skönt. Ska bo själv i ett hus i boschen med hästar, hundar och skoter på gården. Kan inte bli bättre. Ska bli så himla mysigt med hästarna. Saknar ju hela den grejer sedan gräsmyrstiden(och det ända jag saknar). Ska mysa å pyssla med den ända av mina älsklingar pappa behållt så mkt jag kan :)

Tack för i helgen alla medverkande ;) !

Inga kommentarer: