måndag 28 mars 2011

Jag suger på blogga. Försökte hela gårdagen att lägga upp bilder, men eftersom jag inte va hemma så va internet knäppt, och det fuckade sig totalt. Men det får kanske bli ikväll ? Brukar va duktig på lova, men dålig på hålla det.

Måndag igen. Helgerna går för fort. Har haft riktigt kul i helgen, även fast jag varit nykter. Gjort saker som jag aldrig trott jag skulle göra (haha, Anna&Vajken, va säg ni ;) ).

Ska försöka komma igång ordentligt med träningen igen nu. Har ju somsagt stukat foten ganska rejält och den är fortfarande blå och svullen, men jag klarade typ ett spinningpass, och ska prova boxningen ikväll. Annars måste jag vänta med passen tills foten blivit riktigt bra, så då blire bara styrketräning på gymmet för en gångs skull. Hatar dock det, men jag har typ träningsabstinens.

Inga kommentarer: