söndag 23 oktober 2011

Fredag var en låååång dag. Först jobb mellan 07 - 16 sen skriva papprena till lägenheten. Nu är den verkligen MIN. Känns galet :) 20.30 hämta mor mig, och jag tillbringade natten på Operation föratt kolla hur dom jobbar. Va sjukt spännande och jag skulle vilja berätta mkt, men tystnadsplikt är tystnadsplikt. Gick och la mig ca 07.15 helt utmattad föratt sedan kliva upp 11.00 igen.



Lördag, Jag, Hanna, Anna, Simon, Johanna, Julia, Robin, Ingrid å Madde möttes alla upp på statiol ersboda kring tolv och började efter det rulla mot Skeå. Anlände till bodaborg kring 14, då vi lottade lag. Jag, Hanna, Simon, Johanna och Ingrid mot resterande. Början var seg. Vi fattade ingenting, men efter en liten paus föratt rasta Simons hundar vände allt och vi klarade cell efter cell. 18 stängde det, så då var vi tvungna att sluta. Det blev sex klarade celler för båda lagen, men andra laget vann med färre försök än oss. Dålig förlorare som jag är tappade jag humör lite lätt när även han i kassan började göra narr av oss/mig, men det vänder ju fort så när vi var utanför var jag glad igen.

Stannade inne i skeå och käka på Mr. greek/Kriti innan alla begav sig tillbaka mot Umeå. Jag, Hanna och Anna for till mig medans resten åkte dit dom skulle. Martin kom upp en sväng å kollade film med oss också. Och när dom åkte somnade jag nog innan jag ens landat med huvudet på kudden. Galet va trött jag var då efter sjukt lite sömn.





Imorse ringde Rasmus och hörde om jag ville komma å käka lunch med honom. Sagt å gjort så åkte jag dit. Lagades käk och kollade på film föratt sedan åka å lämna bilen vid Jens garage på teg där Anna hämtade upp mig och vi åkte å körde Combat.






Det här har varit den bästa helgen på länge. Tack alla för det! :)

Nu väntar jag påatt Vem kan slå filip å fredrik ska börja. Det är sjukt kul

Inga kommentarer: