måndag 3 oktober 2011

Skrev precis ett yberlångt inlägg om helgen och annat smått å gott, sen försvann det innan jag publicera. Irriterande nanting.

Hursomhelst. Denhär helgen har varit awesome på alla sätt å vis. Har innehållt allt (utom alkohol förståss ;P).

Va å träna igår. En SÖNDAG!!! Hur ofta har det hänt?:) Brukar ju alltid ligga heldöd i soffan söndagar pga lördagens alkoholintag men hela helgen blev huxflux mkt längre.

Åkte hem å blev bjuden på middag hos morsan också. Sen tog mami fram videokameran som användes flitigt under min barndom. Och fyyy va vi skratta. Å grät. Å kom ihåg. Jag ba älskare. Skulle kunna sitta flera timmar mer men det blev sent å jag va ju tvungen att åka hem till mig. Ska kolla om jag kanske kan låna aaallllaaa band + kameran så kanske jag kan sitta å titta igenom allt hemma när tid finns =)

Nu, mera jobb innan träningen ikväll.
Tjo

Inga kommentarer: