fredag 28 oktober 2011

Gårdagen var i största allmänthet jävligt kass. Hade stört ont i ryggen hela dagen + att jag va galet trött. Kom hem å slängde mig i soffan å tänkte vila upp mig inför träningen kl 19 (BC), men jag trotsade allt mitt samvete och stannade hemma. Jag skulle ändå inte palla med ryggen så jag försökte vara smart för engångs skull. Men jag vart chockad hur extremt dåligt samvete jag fick. Och hur konstigt allt blev när jag inte for dit, men men. Nu är det fredag - ny dag nya möjligheter men ryggen är fortfarande rätt kraschad.

Strax drar jag Bettan å Tove ner på H&M. Dom har medlemsfrukost och 20% på alla shopping. Wiho. Ska försöka att inte köpa något, men vi får se hur det går ;). Hanna kommer hit när hon slutar skolan, sen hämtar Anna oss när jag slutar jobbet. Vi ska köpa massa grejer inför morgondagen, och sen åka iväg på PSI. Få se om ryggen apllar boxningen annars får jag helt enkelt hålla mig i gymmet, och på rullbandet under den timmen. Efter det blir det bastu, sen massa halloweenpyssel hos Anna hela kvällen. Blir nog en bra dag!

Ajust, får tillbaka mitt helvete till bil också idag. MEN FUNGERANDE FLÄKT. wiiiihoooo!:)

Inga kommentarer: