tisdag 18 oktober 2011

Halloween närmar sig, och jag har ett "wildcard" angående min nykterhet. Simon ville på sin firmafest på fredagen så då kom vi överens att vi får dricka en dag på den helgen(28-29/10). Har dock inte bestämt mig om jag ska det eller inte. Så sjukt många som ska ha halloweenfester, och jag skulle vilja dela på mig och fara på allihop. Är jag nykter kan jag ju lätt köra omkring och hälsa på alla, men det blir ett problem om jag inte ska vara det. (om ingen vill vara min privatchaffis.) (Typ att lillebror kunde ta sitt j*vla körkort nångång;) ).

Hursomhelst så har jag velat mycket om jag ska klä ut mig eller inte. Har inte orkat engagera mig så mycket, men jag och Tove var på barnens hus på lunchen eftersom jag skulle köpa en present till världens finaste Benjamin som fyllde 3 i söndags, och då hittade jag min "dräkt". Vad det är får vi se om jag avslöjar, men det blir nog bra tillsist.

Klockan 15 ska jag på banken å kolla om det går att få ett lån till lägenheten som det är budgivning på i morgon. Blir spännande. Wish me luck.

Inga kommentarer: