torsdag 13 oktober 2011

Imorse var det en såhär aaasjobbig morgon att kliva upp. Men första tanken var: "aaah, jag är ju ledig i morgon så då får jag sova ut." När jag har vaknat till kommer jag ju förfan på att vi ska ut å jaga hela helgen, vilket innebär att jag måste kliva upp ÄNNU tidigare än i morse. Drygt, men då är det något jag tycker är roligt, och som jag VILL göra och inte något måste, så det kanske blir lättare :)

Måste iallafall panikpacka när jag kommer hem från jobbet. Tog fram väskan och tänkte packa igår, men öppnade garderoben och stängde den direkt. Jag hatar verkligen att packa! Skjuter alltid upp det till sista sekund. Men vi åker inte förän kring 17 och jag slutar kring 15 så jag hinner säkert :)

Älgskogen i helgen blir nice. Ja tyck som om å va i naturen.

Inga kommentarer: