måndag 8 oktober 2012

Denhär måndagen har känts rätt världelös. Har hunnit allt jag ska plus lite till på jobbet, men det har liksom varit en tråkig dag bara. Körde FFträningen när jag kom hem, och ska strax bege mig iväg på Attack. 

Helgen i övrigt blev lugn och nykter. Fredags hängde jag med Filip och Tobbe hela kvällen typ. Dom drack öl medans jag höll mig till kaffe och vatten. Blev inte jättesent heller så det va skönt. Slockande kanske kring 01-02 nångång. 

Lördag åkte jag snabbt ner på stan med F och T eftersom Filip skulle köpa födelsedagspresent till lillasyster, och jag älskar att köpa grejer till barn ;P Senare på kvällen blev det Biljard och bowling med mina raringar. Bowlingen gick åt helvete, men biljarden ägde jag ju ... självklart ;)

Igår FFtränade jag hemma hos mamma och mats, och dom bjöd på god älgmiddag(som vanligt). Efter det så åkte jag vidare mot stan och tog en PW med Daniel och Anna, innan solsidanpremiären var. 

Ska försöka lägga upp lite kort snart också, men jag är ju rätt värdelös påatt få in kort på datorn. Kan ta lång tid innan jag orkar sånt ;P

Men men. På torsdag blire sorsele och älgjakt i helgen :) Ska dessutom snöa enligt klart.se ... 

Inga kommentarer: