onsdag 10 oktober 2012

Ikväll var det biokväll. Hypnotisören på duken och jag älskade den. Att det var handelsbanken som bjöd, och att vi var tvungen att sitta i drygt en timme innan och lyssna på nån slags föreläsning om världens räntor och ekonomiska utveckling och bla bla bla, är en helt annan sak. Det va då tur att filmen var bra. ;) Självklart bjöds det på både godis, dricka och popcorn, men jag stod över. Blev mest irriterad över alla som satt å prassla med godispåsarna hela filmen ;P



Nu borde jag egentligen packa och städa och sånt, eftersom jag åker till sorsele direkt efter jobbet imorgon, men det tänker jag skjuta på (som vanligt till sista sekund), och bara hoppas att jag kanske kan sluta tidigare ;P För börjar jag med sånt nu, kommer jag aaaaldrig att kunna somna.


Inga kommentarer: