söndag 21 oktober 2012

Har haft en makalöst härlig lördag med mina babes. Stadstur med Hanna å AnnaI, middag med Hanna, AnnaL, Anders och Fredrik, filmkväll med Hanna, AnnaI, AnnaL, Hampus och Macke. Hann med "en ovnäntad vänskap", "cry baby", "magic mike",  och "warhorse". Så sjukt bra alla dom filmerna var. Grät som ett nyfött barn till sistnämnda. Har ni inte sett den - gör det! Även En oväntad vänskap. Gråt gråt gråt.

Insåg dessutom att jag längtar lite till vintern. skoter, snowboard och allt som hör till. Önskar bara att jag hade lite kompisar som älskade dedär med snowboardåkning lika mycket som jag. (Hanna, i år SKA du lära dig ;) )



2 kommentarer:

Linda Eklund sa...

Jag hittade en hög gamla bilder igår och fick värsta nostalgitrippen. Du och jag i snön hos mormor och morfar! Du var kanske 3 år och jag minns det som om det vore igår...

Puss på dig! Saknar dig!

P.S Du kommer väl till sommaren? Minst 2 veckor!! :D

Sandra sa...

Ååååh, dom korten skulle jag verkligen vilja se! <3

Självklart kommer jag ner i sommar. Skulle kunna stanna hela semestern!!! Saknar er jättejättemycket!

PUSS å all kärlek till dig.