onsdag 17 oktober 2012

Jaha, halva denhär arbetsveckan gjord. Har gått sjukt fort.

Fotbollen igår då. Det är väl INGEN som har missat den matchen, fotbollsintresserad eller inte. Helt galet va spännande det blev. Dock hade jag endel problem att sova efter det, eftersom hjärtat slog X antal frivolter under sista perioden.



Annars då. Hur går FF?!
Jadu, jag vet inte. Jag har fan inte fuskat en ända gång, väger maten och äter var 3dje timme. Men jag tycker inte det händer något. Känns som att allt liksom står still. 17 dagar av 30 gjorda, så det är ett tag kvar. Får väl se om det händer något i slutet.

Måste förövrigt drömt något sjukt inatt. Minns inte vad, men vaknade nångång kring 04 av att jag knappt kunde andas. Någon slags panikångestattack kändes det som. Men det blev bättre efter att jag vaknat så det måste varit nån underlig dröm.

Ska försöka lägga in bilderna från helgens jakt från telefonen till datorn, så kanske jag lägger upp dom ikväll efter jag varit på hockey. :)

1 kommentar:

Pernilla sa...

Ehm... Jag visste inte ens att vi spelade nån match igår (A)