onsdag 3 oktober 2012

Grattis min älskade älskade lillebror! Jag älskar dig, to the moon and back. Flera gånger! Om du bara visste hur stark du är, hur omtyckt du är av alla och hur extremt många goda sidor du har <3 p="p">

I övrigt kommer Pernilla hem, vilket innebär att voffsingen får flytta hem igen. Vi har haft kul ihop dehär sju dagarna jag och Troja. :) Men nu är ordningen återställd, och jag har saknat Pernilla så det är bra att hon kommer hem igen.! 

Ska även packa ikväll. Åker ju en sväng till el stockholmo imorgonbitti med Bettan. Kommer nog bli askul tror jag :)! Får se hur jag klarar min flygrädsla bara. ;P

FF går bra. Håller dieten strikt som tusan, och kör träningen exakt som den ska. Igår blev det både "FF"träning och Combat. Kommer köra dubbelt måndagar och tisdagar. Kan verkligen inte missa Attacken och Combaten. Det är liksom heliga pass för mig, speciellt eftersom det är så underbara instruktörer då också. Helt makalöst vad jag gillar dom.

Återkommer väl igen efter stockholmsresan (om vi överlever den!)

2 kommentarer:

Linda Eklund sa...

Vad innebär FF?

Kram! <3

Sandra sa...

FF = fitnessfighten. Läs på worlsofshape.com :) <3