tisdag 1 juni 2010

Igår när jag å Vicky va ute å sprang runt nydala så passade vi även på att ta årets första dopp. Det var.... kallt, men ändå skönt på samma gång eftersom vi hade sprungit en bra bit och fått upp värmen. Gick inte lika bra att springa efter när lederna typ hade dragit ihop sig! haha. Men det var lätt värt.

Idag har iallafall varit dagen med stort D ungefär. Jobbade till 10. Fixade cykeln och drog ner på stan. Satt hos frissan ca 3½ timme. Blev hur nöjd som helst. Trampa mig hemåt. Började städa. Storstädade toaletten och småstädade utöver. Efter det hämta jag upp Julia och vi drog på Träna föratt genomgå spinning 45 min. En timme senare var vi på Iksu och väntade på att få påbörja 1timmes step kondition, och nu sitter jag här, helt slutkörd i benen.
Micke sover och är tråkig så jag vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag skulle nog behöva äta något.

& ett stort stort varmt grattis till älskade MATS på födelsedagen. Du är verkligen bästbästbäst!

Inga kommentarer: