måndag 7 juni 2010

Är på jobbet och försöker jobba trots foten. Det går väl lite sådär måste jag säga. Värker hela tiden så jag vet inte hur smart det är egentligen att överbelasta foten. Får se hur ont det gör ikväll och hur det löser sig med skjuss till å från jobbet. Ska iaf skriva arbetsskadeanmälan efter lunch oså.

Ett stort tack och förlåt till Vicky också som har fått göra allt åt mig i helgen. Bära alla mina grejer, hämta saker osv osv. Jag känner mig till asmkt besvär men jag får bjuda dig på middag eller något sen när foten är bra. & tack till Micke föratt du hjälper mig med allt där hemma :) Det betyder mycket att ni två finns just nu. Liiiiite mer än vanligt. Men bara lite!

Nu ska Anna frakta mig å köpa lunch. Glömde nämligen matlådan hemma, och min vattenmelon har blivit dålig :( Annars brukar det vara perfekt lunch. Mättanade iallafall! ^^

Näe, nu ska jag hoppa vidare.

(& blir det inget mer jobb i veckan så är jag absolut öppen föratt hitta på saker som handikappade flickor som jag kan göra, för att bara ligga hemma kommer att göra mig vansinnig! )

Inga kommentarer: