måndag 14 juni 2010

Jag har sååå mycket jag skulle vilja skriva. Det har hänt en hel del den senaste veckan. Men för mitt, och andras bästa låter jag bli. Kommer nog inte blogga så mkt nu. Blir bara depp och jag orkar inte. Förhoppningsvis tar dom bort gipset i morgon så jag kan återgå till jobbet. Det blir så mkt lättare om man kan sysselsätta sig på dagarna istället för att bara ligga hemma och tänka. Är så less på gråtandet. Är så less på min svaghet. Är så less på folk som saknar respekt och medkänsla. Är less föratt jag inte har kunnat träna på två veckor och känner mig tjockare och fulare än någonsin.

Bokade iallafall resan idag, och det känns bra.

Och tack till de närmaste, föratt ni finns. Skulle icket klara mig utan er.

Vi ser väl när jag orkar fortsätta. Kanske i morgon, kanske om en vecka eller två. Ingen vet, men nu ska jag ligga hemma hela kvällen, gråta ut dom sista tårarna och sen försöka, försöka bli mig själv i morgon igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

ordbajseri.FÖR dig är allting fult och SJUKT.Jag tycker att du har tagit ett bra beslut som har insett att du bör sluta uttrycka dig offentligt !!