måndag 21 juni 2010

Gipset är borta. Jag får börja jobba i morgon. Just nu är inte allt värdelöst. Snart är foten förhoppningsvis helt återställd så jag får börja träna igen också, vilket är det jag längtar mest efter. Känner mig verkligen totalt fet, ful å äcklig just nu. Får se om jag kommer ihåg vad man gör på mitt jobb också. Var ju ett tag sedan jag var där. Känns som jag har glömt allt.

Idag köpte jag iallafall en ny dator vilket behövdes. Den är jättesöt. Liksom liten och nätt. Allt med hjälp av bästa Mats förståss. Han kan datorer, inte jag. Så han vet liksom vad som behövs. Blev dyrt, men helt klart värt det.

Försökt installera trådlösa rautern (ellerhurdetstavas) nu. Gick inte alls bra. Blir att fixa det i morgon. Nu ska jag byta kläder, och göra mig i ordning för bio. Blir nog trevligt :)

Första kortet med webcameran. Tack för all hjälp Mats. Du vet att du är bäst :)

Inga kommentarer: