torsdag 3 juni 2010

Ja, det har inte direkt varit två roliga dagar må jag säga. Efter ca 7 timmar på akuten igår, tre svängar upp på röntgen var det konstaterat att foten var av. Dock på ett väldigt konstigt ställe. Fick gipsskena igår i väntan på riktigt gips idag. Det värker som tusan men mår så pissdåligt av värktabletterna så det funkar inte. Åkte till jobbet iallafall och gjorde provet, vilket vi alla klarade (ca 92%), sen har jag legat däckad i soffan här på jobbet hela dagen och mått dåligt pga värktabletterna i väntan på gipstiden.

Så, nu gips 2 veckor. Tack gud att det inte var längre.

& jag vill tacka alla dessa underbara människor som verkligen ställer upp. Helen , Tove, Hille, Sara och tusen tack till Vicky som fraktade mig till gipsstället, och nu har tagit min bilnyckel, cyklat hem och hämtar min bil så jag kan ta mig hem. Det finns så sjukt underbara människor omkring en.

Och stackars baby som måste stå ut med att jag är ett handikappat bök som kommer behöva all hjälp jag kan få med allt därhemma.

Inga kommentarer: