tisdag 29 juni 2010

Midsommar var en av dom trevligaste midsomrarna på länge. Bort från stan å slippa allt bråk å slagsmål. På midsommardagen spenderades kvällen med älsklingsanna. Satt hos Jonas på haga, vicky kom förbi en sväng och sedan drog vi på allstars. Träffade lite folk och kvällen slutade med Annas annorlunda men goda "nattmackor"och mängder med vatten :).

Ikväll blire träning för fulla muggar - Äntligen! Har ju inte kunnat träna något pga gipset och bruten fot. Nu är det hyffsat bra så jag ska göra ett försök. Försöka gå ner de kilona som tillkommit under veckorna på kryckor. Förhoppningsvis kanske självkänslan kommer tillbaka nångång snart också. Har en sånhär dålig period där jag känner mig värdelös, ful, fet och äcklig. Känns som att allt jag gör blir fel, känns som att det ända jag ser i spegeln är ett missfoster. Men jag tackar för de goda arbetskamraterna som får mig att skratta å slippa tänka på dagarna. Dom är inte många - men dom finns.

Men jag ser ljuset. Vecka 30. Första veckans semester och jag å Vicky drar på bilsemester. Blir att tillbringa den veckan på gotland hos mig älsakde älskade kusin. Medeltidsveckan då också om jag inte minns helt fel. Glassiga båtar i hamnen, drinkar på stranden, massvis av folk och bara njuta och ha kul. Vi behöver det jag å Vicky. Faktiskt.

Näe, nog pladdrat. Fotboll visas och det följs. Supermatch ikväll som säkert kommer bli kanon. Fotboll - träning - fotboll - sova.

Vi hörs

1 kommentar:

vicky sa...

nedräkning!!! kommer bli grymt! :)